Онуфріївський РЦ ДЮТ

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Головна » Статті » Положення про конкурси

Конкурс учнівського самоврядування

Умови проведення районного етапу  конкурсу
на кращу організацію діяльності органів учнівського
самоврядування

 

1. Загальні положення


1.1.Районний етап  конкурсу на кращу організацію діяльності органів учнівського самоврядування проводиться відділом освіти та центром дитячої та юнацької творчості.

1.2. Мета конкурсу: виявлення, узагальнення і поширення кращого досвіду роботи органів учнівського самоврядування, активізації роботи з педагогами та батьками, сприяння розвитку дитячого та молодіжного лідерського руху в районі.  

2. Завдання конкурсу


Завданнями конкурсу є:

1) пошук сучасних ефективних форм і методів організації діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді;

2) виявлення, узагальнення та поширення кращого досвіду діяльності органів учнівського самоврядування загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, визначення результативності їх роботи у різних напрямах;

3) заохочення до створення власних Інтернет-ресурсів органів учнівського самоврядування  загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів;

4) вивчення соціально-педагогічних умов розвитку учнівського самоврядування в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах;

5) розробка та розвиток нових моделей, оптимальних систем організації роботи органів учнівського самоврядування різних рівнів;

6) сприяння розвитку мережі гуртків навчання дітей-лідерів у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, програмно-методичному забезпеченню їх діяльності;

7) підтримка творчих ініціатив, розвитку інноваційних форм і методів виховної діяльності з вихованцями та учнями, спрямованої на формування їх активної життєвої позиції;

8) розробка новітніх технологій у сфері розвитку дитячого та молодіжного лідерського руху, учнівського самоврядування різних рівнів;

9) заохочення талановитих педагогів, активних дітей-лідерів та батьків до подальшої творчої діяльності, активного розвитку учнівського самоврядування та впровадження ефективних форм і методів роботи;

10) створення інформаційно-методичного банку нових сучасних технологій і моделей, інноваційних творчих методик, оптимальних форм і методів роботи з дітьми-лідерами та педагогами-координаторами роботи органів учнівського самоврядування.  

3. Порядок і терміни проведення конкурсу


3.1. У конкурсі можуть брати участь як окремі педагоги, координатори шкільних  органів самоврядування дітей та учнівської молоді, так і колективи дітей-лідерів, представників шкільних органів самоврядування загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
3.2. Конкурс проводиться:І етап (заочний) з 1.03 по 1.04.2013

                                             ІІ етап (очний) 3 квітня 2013 р. о 9.00 на базі 

                                             Онуфріївської ЗШ .Очний етап передбачає       презентацію  діяльності органів учнівського самоврядування. Кількість учасників 3, тривалість захисту до 10 хвилин.                                                                   
3.3. На конкурс подаються матеріали діяльності органів самоврядування за номінаціями:

-   загальна система роботи: стислий опис, загальна структура органу учнівського самоврядування, нормативно-правова база діяльності. Організаційно-функціональний зміст роботи структурних складових органів учнівського самоврядування, їх повноваження, взаємодія та система роботи, програми, проекти, інновації, результативність роботи. Інформаційно-презентаційна діяльність, форми і методи проведення просвітницької роботи, формування громадської думки, розповсюдження інформації. Партнерство з державними та недержавними організаціями, взаємодія з педагогічним і батьківським колективами.

Методичне забезпечення, навчання дітей-лідерів та координаторів органів учнівського самоврядування. Шляхи вирішення кадрових питань та їх підготовки. Форми і методи створення позитивного психологічного клімату в колективі, команді, організації;

-   партнерство: наявність системи партнерської діяльності, відповідних структур для налагодження даної роботи, відповідна підготовка дітей-лідерів та координаторів учнівського самоврядування. Партнери органу самоврядування дітей та учнівської молоді, зміст, форми та методи партнерської взаємодії, результативність. Угоди, наміри про співпрацю, спільні плани дій щодо розвитку окремих напрямів діяльності, відповідні програми, проекти, результативність їх впровадження, висвітлення у засобах масової інформації;



-   інновації: інноваційні форми та методи роботи в організації системи діяльності органів учнівського самоврядування, методичній роботі, навчанні дітей-лідерів та педагогів, у проектній та ігровій діяльності, проведенні масових заходів. Нові форми та методи висвітлення інформації, проведення просвітницької роботи та презентації різних напрямів діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді;

-   проектна діяльність: система налагодження проектної діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді, інформаційно-методичне забезпечення, форми і методи підготовки команди та організації впровадження програм, проектів, їх актуальність, новизна та оригінальність, змістове наповнення, соціальна значимість, практичне значення, результативність даного виду роботи, висвітлення у засобах масової інформації.  

4. Оргкомітет та журі конкурсу


4.1. Загальне керівництво підготовкою та проведенням конкурсу здійснюється організаційним комітетом, який формується відділом освіти та центром дитячої та юнацької творчості .

5. Вимоги до матеріалів


5.1. Матеріали для участі у районному етапі конкурсу подаються в паперовому варіанті та на електронних носіях у текстовому редакторі Word. Також подається презентація у форматі PowerPoint з описом структури та функціонування моделі.
5.2. Мова матеріалів – українська.
5.3. Обсяг друкованих матеріалів опису не повинен перевищувати 10 сторінок друкованого тексту формату А-4 (для усіх номінацій), текст набирається гарнітурою Times New Roman, розмір шрифту 14, без переносів, півтора інтервали, поля – 20 мм зверху і знизу, 30 мм зліва, 15 мм справа.
5.4. До опису додаються: титульна сторінка, на якій зазначається назва навчального закладу, назва органу дитячого самоврядування, автори та укладачі (прізвище, ім’я, по-батькові, контактні дані); перелік поданих матеріалів.
5.5. Претенденти подають на розгляд журі й інші матеріали: відгуки учнів, вихованців, батьків, педагогічних працівників, органів управління освітою, наукових установ, громадських організацій тощо, методичні рекомендації, форми анкет, опитувальники, схеми, таблиці тощо, по можливості фотографії. Обсяг додаткових матеріалів не обмежується.
5.6. Матеріали, подані на конкурс, не рецензуються й не повертаються.
5.7. Роботи подаються до районного центру дитячої та юнацької творчості   

6.  Критерії оцінювання матеріалів


Оцінюються подані матеріали за такими критеріями:

6.1. Актуальність, змістовність, креативність, практична спрямованість, результативність, наявність системи роботи, партнерської взаємодії.

6.2. Теоретичне обґрунтування поданих матеріалів (передумови та мета створення й функціонування органу учнівського самоврядування чи його окремого напряму діяльності).
6.3. Розкриття мети у завданнях, проектах, програмах, акціях, інших формах діяльності.
6.4. Формування власного досвіду або використання досвіду інших навчальних закладів.
6.5. Чіткість структури органу учнівського самоврядування або окремих напрямів діяльності: її оригінальність і доцільність, відповідність її окремих елементів поставленій меті, необхідність і достатня кількість їх для результативної роботи в усіх напрямах, органічний взаємозв’язок елементів моделі між собою, взаємодія з педагогічним колективом та органами батьківської громадськості, з адміністрацією навчального закладу, доступність опису моделі або її окремих складових.
6.6. Ступінь врахування напрямів і профілів діяльності навчального закладу, виховного потенціалу учнівського й педагогічного колективів та батьківської громадськості (традицій, соціального запиту на позашкільну освіту в місті, районі).
6.7. Організаційно-педагогічне та матеріально-технічне забезпечення функціонування органу учнівського самоврядування чи його окремого напряму діяльності (наявність відповідних положень у статуті закладу, методичних розробок щодо функціонування та розвитку учнівського самоврядування).
6.8. Якість оформлення поданих матеріалів.  

7. Підведення підсумків та нагородження


7.1. Підведення підсумків конкурсу здійснюється згідно з умовами проведення районного етапу конкурсу.
7.2. Переможці районного етапу конкурсу нагороджуються дипломами та грамотами відділу освіти та центром дитячої та юнацької творчості.                                                     

 

 

 

 

 

Категорія: Положення про конкурси | Додав: Nataliya (20.02.2013)
Переглядів: 1200 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]